Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Variaattori ja hihna

Aloittaja vscooter1, 12.03.18 - klo:16:15

« edellinen - seuraava »

vscooter1

Osaisiko kukaan neuvoo miksi hihna ei nouse loppuun asti? Kun katon esim rullakupissa hihnan hinkkaus jälkiä ei oo noussut loppuun asti. Muutenkin kulkee vaan 55 ja on tehoputki mut tää voi johtua siitä jos mulla on rajoitettu CDI? Voiko se hihnan nousukin johtua siitä? Peugeot SpeedFight 2 cm 09.

joni_k

kai otit huomioon että hihna on paksu niin ei se hihnan tekemä jälki ihan yläosassa lautasta voi ollakaan...käsittääkseni hihnan sisäosa tekee lautasiin sen jäljen, korjatkaa jos olen väärässä.

vscooter1

Kaverilla sama skootteri kaverilla ja sillä ylettää ihan ylös asti jäljet

joni_k

ok no sitten. holkkia lyhyemmäksi niin nousee ylemmäs.

konenikkari

#4
Ei kannata sitä holkkia pilata lyhentämällä, tuolla juttua aiheesta,
http://skootterini.com/foorumi/index.php?topic=6730.msg120590#msg120590
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

vscooter1

Tuo ei varmaan hyödytä/ pysty tekemään jos ei ole rajoittunut levyä

konenikkari

Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

vscooter1


kääkkä

Mulla Vivacityssa Multivar ja 9 g rullat.

konenikkari

#9
Jos hihna on lyhyt, se saattaa pohjata takavarilla eikä voi nousta etuvarilla.
"Oikeanmittaisen hihnan pitäisi variaattoria kootessa sopia puristumatta etulautasten väliin,
ja takalautasilla sen pitäisi kootessa olla ulkosyrjästään lähes lautasten reunan tasolla"
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Coastside

Kun suttaa lautaset tussilla molemmista päistä, jää selvät jäljet mihin asti hihna pääsee.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

Voisko olla vääränmittainen, (lyhyt) hihna, pohjaa takavarilla, ennen kuin etuvarilla nousee.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)