Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Mopoilla "temppuilu" ja muu viritys = typerää?

Aloittaja anaalikisti, 16.05.08 - klo:15:07

« edellinen - seuraava »

Samppa

Pitäkäähän keskustelun tasoa asiallisella linjalla, niin ei tarvitse viestejä enempää poistella. Jos joudun poistelemaan saman kirjoittajan viestejä vähän väliä, laitan hänet jäähylle. Tämä tiedoksi.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

anaalikisti

Lainaus käyttäjältä: funke - 26.05.08 - klo:14:36
Joo, en kato enää elokuvia, enkä formuloita puhumattakaan urheiluruudusta.  :) Jos ois rahaa, tekisin stuntriding vastaisen elokuvan. Tehdäänhän sodan vastaisiakin elokuviakin :D

vois olla aika karua materiaalia :DDD

xtr50

Itse en kaivannut omasta skootterista mitään muuta kun kiihtyvyyttä ja vetotehoa ja sitä tuli huomattavasti lisää kun prikan otti pois kaasarista ja laittoi kevyemmät rullat ja vakionakin skootterini kulki yli sallitun nopeuden. Kummiskin ajan nopeusrajoitusten mukaan ja en muutenkaan harrasta minkäänlaista crossi ajoa
hullulla on halvat huvit!

Coastside

NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

FrozenCorpse

Ju, tuon siitä saa, kun tahtoo olla liian taitava pyöränsä selkään.. :)
"Frozen. Sä olet kyllä pessimistisin foorumilainen.  :o "

Coastside

NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Hemmo

#21

FrozenCorpse

Tuo kyttä ei tainnu oikeen osaa ajaa, tais olla kaasu auki, ku läks päin seiniä :)
"Frozen. Sä olet kyllä pessimistisin foorumilainen.  :o "

Hemmo

Näyttää sille että skootterin omistaja polkaisi koneen käyntiin takaapäin yllättäen.

Pommi

Olikohan sillä poliisilla kaasu pohjassa, kun se niin äkäseen lähti?

Hemmo

eikä painanut takajarrua, kuten pitäisi.  ;D

anaalikisti

#26
Viesti poistettu, koska se oli vihamielisen solvaava.

Koeta hallita vihantunteitasi. - Valvoja

Symisti

Ei hitto.. Ei mun sokode vaan liiku tuolain ku ehka hinaamalla.. ;D
Kateellinen oon... ::)

funke

Crazy Drivers Stunt Show. Ajattelin lähtee kattomaan. Linja-auton ajoa 2 renkaalla, auton kaatoja, tuliseinän läpi ajamista ym. Näkis, miten AMMATTILAISET sen tekee.

Juha

Lainaus käyttäjältä: funke - 12.06.08 - klo:13:42
Crazy Drivers Stunt Show. Ajattelin lähtee kattomaan. Linja-auton ajoa 2 renkaalla, auton kaatoja, tuliseinän läpi ajamista ym. Näkis, miten AMMATTILAISET sen tekee.
Misäspäin tällä kertaa. Olin tuossa kaksi vuotta sitten katsomassa, kun olivat täällä Noormarkussa :), viime vuonna kun satoi sinä päivänä niin ettei oikeen päässyt katsomaan.