Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Osien hankinta?

Aloittaja keijopel, 20.04.08 - klo:13:16

« edellinen - seuraava »

keijopel

Mistä yleensä hankitte alkuperäis-tai tarvikeosat pösöihinne?Forteco onmielestäni huono osatoimittaja,hidas ja kallis.

perskey

itse tilailen tilailen osia easypartsilta hollanninmaalta. osia löytyy hyvin ja hintakin mieleestäni ihan kohtuullinen
khy

dormie

Olen saanut aina hyvää palvelua Fortecosta. Osat ovat tulleet sovitusti ja hintahan on aina suhteellinen käsite. Alkuperäisistä varaosista kannattaa maksaa hivenen enemmän kuin tarvikkeista. Säilyy tuo pyöräkin siten alkuperäisenä...

keijopel

Oletko asioinut Fortecon kanssa suoraan vai liikkeen välityksellä?

dormie

Suoraan siellä Suomenojalla. Paikanpäällä.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: ihis - 28.05.08 - klo:22:23
Mistäköhän Speedfight 2;seen sais katteita ym. jolla sais ulkonäköä sporttisemmaksi.

Ja peräjousituksen korotuksella vissii saa myös ulkonäköä paremmaksi...Mites tämä onnistuu?
Joten mistäköhän lähtisin etsimään tietoa ja osia?
Kiitos jos joku voisi jeesata vanhaa partaa uuden asian parissa... :-[


Sori tää on varmaan tyhmä kysymys mutta ensimmäistä kertaa olen näillä vesillä.
Olis tarkoitus vkl hakea kootteri.

Edit:
Ja jos joku viittii neuvoa miten saan vääntöä ja kiihtyvyyttä lisää helposti. Nopeutta ei tartte siis olla, ettei ajokortti lähe skoden takia ;)
Mutta niin että skootterin sais pirteämmäksi.

Edit: Annetaan kysymyksen olla vain täällä Peugeot-puolella, jottei sama kysymys ole moneen kertaa foorumin eri osissa. T:Samppa
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

ihis

Oho, Poistin sen mun viestin vahingossa täältä :-[

No tossa Sampan lainauksessa ne mun kysymykset on kuitenki ;D
***Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla***

Spede

Katteita ym tuning tavaraa löytyy www.easyparts.nl ja www.scooter-attack.com.
Perää saa korotettua koropalalla joka maksaa 10-20 euroa samoista kaupoista jotkamainitsin edellä.
Jos sinulla on vakioputki, niin kiihtyvyyttä saa kun tukit hukkaputken. Se on sellainen makkaran näköinen osa pakoputkessa.