Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

speedfight2 käynnistyy huonosti

Aloittaja ars68, 26.08.15 - klo:03:51

« edellinen - seuraava »

ars68

ok, kysytään niiltä jotka tietää uskoin kertoneeni selvästi mitä tähän mennessä tehty mutta  antaa olla, puren mopon ja tutkin itse ajattelin jos joku osaisi sanoa onko mitään yleis vikaa näissä eli oisin voinut hieman oikaista koska se on liian vaikeaa kertoa etsin sit itse vian kyllä koneita on tutkittu aika paljon aloitan kaasarin purulla enkä vaivaa enempää ketään

jwalk

Lainaus käyttäjältä: ars68 - 28.08.15 - klo:22:48
ok, kysytään niiltä jotka tietää uskoin kertoneeni selvästi mitä tähän mennessä tehty mutta  antaa olla, puren mopon ja tutkin itse ajattelin jos joku osaisi sanoa onko mitään yleis vikaa näissä eli oisin voinut hieman oikaista koska se on liian vaikeaa kertoa etsin sit itse vian kyllä koneita on tutkittu aika paljon aloitan kaasarin purulla enkä vaivaa enempää ketään
Ei kannatta tykätä matalaa parin "veljeksen" äksyilyistä :) Kylhän se turhauttaa, kun samat kuviot toistuu päivästä toiseen. Itse yritän malttaa mieleni ja olla kirjoittamatta mitään, sen sijaan että kettuilisin.
Mutta, kannattaisi kysyjän perehtyä vaikka tuohon ensiksi:
http://www.skootterini.com/foorumi/index.php?topic=2641.0
Helpottaa kummasti. Asiallinen ja selkeän jämäkkä aloitus on poikaa. Sitten jatkossa voi juttuja väritellä ja läppää heittää.
Toimii

helkama sc-r

Tällaiset ohjeet ja myös Sampan seuraavassa viestissä olevat kommentit olisi hyvä olla helpommin löydettävissä tai linkitettävissä ainakin ihmisille, jotka eivät osaa vielä edes kirjoittaa.

plasmax

Kylmänä kans tosi surkee lähtemään käyntiin  :-\ putsari irti ja kädellä tukkimaan ilman ottoa startatessa tälleen oma toimii

A_sentaja

Onko kaasari milloin puhdistettu ja perussäädöt haettu,, imuvuodot poissuljettu, toimiiko ryyppy, onko ryyppy manu vai sähkö. Perusoletus huonoon kylmäkäynnistykseen on epävarmasti toimiva ryyppy, myös pask,,likainen tyhjäkäyntipiiri aiheuttaa astmaa. imuvuodot kanssa, väljä mottikin on huono lyömään tulille kylmänä.. Stefojen vuoto laihentaa seosta ja kone ei käynnisty.. Konenikkari varmaan keksii lisää vikoja, mulla ei äkkiseltää sytytä...;)
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

plasmax

Periaattees valusylinterillä imuvoima ei riitä kylmänä ilman apuja.Lämpimänä toimii,niinku koskaa ois vikaa ollukkaan  ???
puristuspaineet alkuperäs sylinterillä kertapyörähdyksellä 9 valusylinteri jää 5 useampi pyöräytys ennen ku päästään samoihi arvoihi ei siis tasaset figh2 sylinteri isos roolissa minimaalinenki heitto ja koko laitos lorottaa linssiin. puslii ny on vaihhettu pariinki kertaan vuoteen ja kaasaria putsailtu jokanen rööri on auki varmasti

konenikkari

Lainaus käyttäjältä: plasmax - 09.12.15 - klo:15:37
Periaattees valusylinterillä imuvoima ei riitä kylmänä ilman apuja.Lämpimänä toimii,niinku koskaa ois vikaa ollukkaan  ???
puristuspaineet alkuperäs sylinterillä kertapyörähdyksellä 9 valusylinteri jää 5 useampi pyöräytys ennen ku päästään samoihi arvoihi ei siis tasaset figh2 sylinteri isos roolissa minimaalinenki heitto ja koko laitos lorottaa linssiin. puslii ny on vaihhettu pariinki kertaan vuoteen ja kaasaria putsailtu jokanen rööri on auki varmasti

En ehkä nyt aivan kaikkea ymmärtänyt, mutta taitaa olla alkuperäinen sf2:n sylinteri kovakromattu.
Ehkä olisi aika etsiä vikaa aivan toisaalta, esim syttylaitteista tai esim imuläpistä.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

plasmax

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 09.12.15 - klo:16:36
Lainaus käyttäjältä: plasmax - 09.12.15 - klo:15:37
Periaattees valusylinterillä imuvoima ei riitä kylmänä ilman apuja.Lämpimänä toimii,niinku koskaa ois vikaa ollukkaan  ???
puristuspaineet alkuperäs sylinterillä kertapyörähdyksellä 9 valusylinteri jää 5 useampi pyöräytys ennen ku päästään samoihi arvoihi ei siis tasaset figh2 sylinteri isos roolissa minimaalinenki heitto ja koko laitos lorottaa linssiin. puslii ny on vaihhettu pariinki kertaan vuoteen ja kaasaria putsailtu jokanen rööri on auki varmasti

En ehkä nyt aivan kaikkea ymmärtänyt, mutta taitaa olla alkuperäinen sf2:n sylinteri kovakromattu.
Ehkä olisi aika etsiä vikaa aivan toisaalta, esim syttylaitteista tai esim imuläpistä.



Sylinteri asiako meni ohitte -.-  Kylmä kutistaa lämpölaajentaa pieni väljyys paikkaantuu lämmetessään ja taas päin vastoin. Sytytys puolelle on staattoria myöten osat uusittuja,sekä läpät rungon ja tiippareitten kera. Vanhast kokemuksest voin jo sanoo et tässä 0.01 lukemat yli tolaranssejen vaikuttaa niin paljon ettei jaksa enää käydä. Ensin tulee katoamaan tyhjäkäynti ja lopulta koko käynti nämä 100 euron nurkilla pyörivät valusylinterit on osottautunu et yks neljästä-viidestä on oikeis mitoissaan.Arvaus et materiaalinvaikutus lämpövaihteluihin niin paljon erilainen ettei valu/kovakromattua sylinteri putkea tehtäis samoilla lukemilla. Jos valu kutistuu lämmetessään enemmän tai jotakin

A_sentaja

Lainaus käyttäjältä: plasmax - 09.12.15 - klo:17:00
Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 09.12.15 - klo:16:36
Lainaus käyttäjältä: plasmax - 09.12.15 - klo:15:37
Periaattees valusylinterillä imuvoima ei riitä kylmänä ilman apuja.Lämpimänä toimii,niinku koskaa ois vikaa ollukkaan  ???
puristuspaineet alkuperäs sylinterillä kertapyörähdyksellä 9 valusylinteri jää 5 useampi pyöräytys ennen ku päästään samoihi arvoihi ei siis tasaset figh2 sylinteri isos roolissa minimaalinenki heitto ja koko laitos lorottaa linssiin. puslii ny on vaihhettu pariinki kertaan vuoteen ja kaasaria putsailtu jokanen rööri on auki varmasti

En ehkä nyt aivan kaikkea ymmärtänyt, mutta taitaa olla alkuperäinen sf2:n sylinteri kovakromattu.
Ehkä olisi aika etsiä vikaa aivan toisaalta, esim syttylaitteista tai esim imuläpistä.



Sylinteri asiako meni ohitte -.-  Kylmä kutistaa lämpölaajentaa pieni väljyys paikkaantuu lämmetessään ja taas päin vastoin. Sytytys puolelle on staattoria myöten osat uusittuja,sekä läpät rungon ja tiippareitten kera. Vanhast kokemuksest voin jo sanoo et tässä 0.01 lukemat yli tolaranssejen vaikuttaa niin paljon ettei jaksa enää käydä. Ensin tulee katoamaan tyhjäkäynti ja lopulta koko käynti nämä 100 euron nurkilla pyörivät valusylinterit on osottautunu et yks neljästä-viidestä on oikeis mitoissaan.Arvaus et materiaalinvaikutus lämpövaihteluihin niin paljon erilainen ettei valu/kovakromattua sylinteri putkea tehtäis samoilla lukemilla. Jos valu kutistuu lämmetessään enemmän tai jotakin


Missäs vaiheessa aloittaja sanoo koneessa olevan valupytyn,, ei originaalia.....
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...