Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Peugeot Vogue VS2

Aloittaja altea, 16.04.10 - klo:20:59

« edellinen - seuraava »

pugt200

Tekisi mieli koittaa Vogueta mutta niitä ei uutena taideta enää myydä?

Testierkki

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 08.06.15 - klo:13:57
Minulla oli vm. 1970 malli jonka ostin kätettynä. Parina vuonna jonka sen omistin, ei pientäkään vikaa. Varmin mopo minulla koskaan. Kerran kaatosade kasteli kytkimen ja jouduin etsimään mäen saada se käyntiin.

Ikävä kyllä pahin kiinalainen laatu näin 2000 luvulla voi olla ihan toista kuin ajalla jona tuotteet tehtiin kestämään.

oma suomimopo 80 luvulta kesti vaikka meni pusikkoon, ui järvessä ja vaikka mitä. mutta kyl toi pökötti hauska on kun saa taas kuntoon.

konenikkari

#62
Lainaus käyttäjältä: Testierkki - 08.06.15 - klo:15:47
Lainaus käyttäjältä: Coastside - 08.06.15 - klo:13:57
Minulla oli vm. 1970 malli jonka ostin kätettynä. Parina vuonna jonka sen omistin, ei pientäkään vikaa. Varmin mopo minulla koskaan. Kerran kaatosade kasteli kytkimen ja jouduin etsimään mäen saada se käyntiin.

Ikävä kyllä pahin kiinalainen laatu näin 2000 luvulla voi olla ihan toista kuin ajalla jona tuotteet tehtiin kestämään.

oma suomimopo 80 luvulta kesti vaikka meni pusikkoon, ui järvessä ja vaikka mitä. mutta kyl toi pökötti hauska on kun saa taas kuntoon.

Tosin ehkä, samaa morinin keksintöä, taidettiin käyttää mopoissa jo  silloinkin, tosin ei kovinkaan yleisesti.
Kiinalaista laatua taitaa olla yhtä monta kuin kiinalaisiakin  :D
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Coastside

Motobegane taitaa olla sen kantaisä? Ainakin mobulette oli sillä koneella.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

xx851z

Keep the shiny side up and the rubber side down!

Testierkki

#65
Sainpas variaattorin auki. Hion liuku"holkin" 2400 hiomapaperilla wd40:n kera ja lopuksi hioin viellä 4000:sella hiomapaperilla. nyt liikkuu osat taas ku uutena ja ruosteensyömä pinta kiiltää holkissa kuin uusi. 8)

Ihan hyvin tälläseltä taitamattomalta pölvästiltä.

miccomus

Testierkki taitaa puuhailla jotain muuta kun ei foorumilla ole näkynyt mutta mites on löytyykö muita Vogue kuskeja? Vähän tekisi mieli tuollainen kaivaa kesämopoksi mutta olenko hullu vai tyhmä jos sen teen..?  ;D

Coastside

Isän eka mopo oli samanlaisella koneella. Minulla oli seitkytluvulla voguen mallinen Peugeot mopo josta pidin.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

miccomus

Apuja tarvis heti  :o
Polkimia kun polkee niin takakappa pyörii tyhjää. Niin ei kait kuuluisi toimia mutta mites?!

Coastside

Jo siinä on ketjut, vapaaratas on rikki.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

miccomus

#70
Joo ketjut näyttää olevan ja tyhjää pyörii kapassa kun polkee. Vinkkejä irroitustyöhön?
Mikäs tarkoitus tuolla varin lautasessa olevalla muoviklipsulla on? Vasemmalla polkimen vieressä.

miccomus

Taitaa olla Voguen omistajat aika harvassa. Toisaalta ymmärrettävääkin, mutta alkoi jotenkin kiinnostaa tämän mopon historia. Euroopassa kait yleinenkin ja löytyy paljon rinnakkaisia versioita?

Coastside

Motobecane mobylette on tehty 14 miljoonaa 48 v aikana.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

viisnelonen

Mobylette oli Suomessa jo 60-luvun alussa, muistaakseni remmivetoinen.
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

Sepi6

Lainaus käyttäjältä: viisnelonen - 23.04.22 - klo:13:43
Mobylette oli Suomessa jo 60-luvun alussa, muistaakseni remmivetoinen.
Eka mopo millä olen ajanut ja pusikkoon se karkasi  ;D  joo remmivetoinen
****************************************
HD FXSTC -96
Harley Davidson "Rautapää" -78
=====================
EX Piaggio Fly 50 4T, Derbi DRD, Yamaha Jog R, Boatian, Honda Monkey, Aprilia SR50, Derbi Atlantis x2, Tuntsa SuperSport, pappa, Peugeot SV 50.