Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Yamaha aerox virtalukko

Aloittaja Mc rambo, 26.06.16 - klo:14:37

« edellinen - seuraava »

Mc rambo

Semmone ongelma että roxi lähtee ilman avainta käyntiin mutta kun laittaa virrat päälle niin syttyy perävalo jne toimii elikkäs onko virtalukko paskana vai jokin johti irronnut

konenikkari

Lainaus käyttäjältä: Mc rambo - 26.06.16 - klo:14:37
Semmone ongelma että roxi lähtee ilman avainta käyntiin mutta kun laittaa virrat päälle niin syttyy perävalo jne toimii elikkäs onko virtalukko paskana vai jokin johti irronnut

Kysymyksesi sisältää vastauksen.
"kun itse kysyy ja vastaa, saa varmimmin mieleisensä vastauksen" ;)
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

helkama sc-r

Joku tehny omia kytkentöjä?
Joissain kiinalaisissa akulta lähtevä + kytkeytyy kun virrat on päällä ja off asennossa cdi:n sammutusnasta maadoittuu.
Valot tuskin kuuluu toimia, ennen kun skootteri on käynnissä.

Palosella

takavalo kuuluu palaa kun virrat on päällä

Mc rambo

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 27.06.16 - klo:10:59
Lainaus käyttäjältä: Mc rambo - 26.06.16 - klo:14:37
Semmone ongelma että roxi lähtee ilman avainta käyntiin mutta kun laittaa virrat päälle niin syttyy perävalo jne toimii elikkäs onko virtalukko paskana vai jokin johti irronnut

Kysymyksesi sisältää vastauksen.
"kun itse kysyy ja vastaa, saa varmimmin mieleisensä vastauksen" ;)

Mutta sitä mietin että jos virtalukon pohja on hajonnut nii saako niitä pelkästää vai pitääks ostaa kokonaa uus lukko sarja?

helkama sc-r

CDI:n sammutusjohto ei maadoitu, mittaa toimiiko virtalukko ja puhdista tai lisää maadoitus.