Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

mbd tulppa jalkapoljin

Aloittaja lempi, 08.07.19 - klo:12:56

« edellinen - seuraava »

lempi

 ;Dmoi voiko jalka jäädä huonosti ja näin ollen estää skootterin käynnistyksen kokemuksia kiitos, ja onko mbd tulppa hyvä 8)en kaipaa typeriä vastauksia vaan asiallista kommentointii kiitos

Sepi6

Osassa skoottereista on sivujalassa turvakytkin joka estää käynnistämisen. Tuon turvakytkimen voi ohittaa kytkemällä siitä lähtevät johdot yhteen. Itse olen käyttänyt mopoissa ja skoottereissa NGK ja Nippon Denso sytytystulppia, oman kokemuksen mukaan toimivat luotettavasti.
****************************************
HD FXSTC -96
Harley Davidson "Rautapää" -78
=====================
EX Piaggio Fly 50 4T, Derbi DRD, Yamaha Jog R, Boatian, Honda Monkey, Aprilia SR50, Derbi Atlantis x2, Tuntsa SuperSport, pappa, Peugeot SV 50.

PappaSkootteri

Lainaus käyttäjältä: Sepi6 - 08.07.19 - klo:14:00
Osassa skoottereista on sivujalassa turvakytkin joka estää käynnistämisen. Tuon turvakytkimen voi ohittaa kytkemällä siitä lähtevät johdot yhteen. Itse olen käyttänyt mopoissa ja skoottereissa NGK ja Nippon Denso sytytystulppia, oman kokemuksen mukaan toimivat luotettavasti.
Joissain moposkoottereissa ei tarvitse edes johtoja liittää vaan ottaa jalalta lähtevästä johdosta liittimen kokonaan irti  ;D
Dacia Duster 4WD 1,5D
Harley-Davidson Dyna
Vespa LX 50 2T
Vespa PX 150
Vespa Sprint
Piaggio Fly 50 4T
Peugeot Elystar 50 2T

lempi