Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kymco Like 200i

Aloittaja oskuk, 28.05.12 - klo:18:12

« edellinen - seuraava »

pekpel

Skopailu on näin todettu mukavaksi asiaksi, MOT  8)
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

oskuk

Kylmänsieto petrannut: kävin hakemassa 14 asteen lämmössä skootterilla kaljaa ihan tosta vaan!

konenikkari

 ;) Panin paremmaksi, sama toimi, ja satoi, runsaasti....mutta mitäpäs sitä ei tekisi hyvän asian eteen ::)
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

oskuk

Oli muutama aste pakkasta aamusella. Pitäisiköhän pakata peli pakuun ja viiä pariskunta talvisäilöön...

oskuk

Paku pakattuna, mutta paikka meni uusiksi. Viime talvisen paikan talvivuokra säilötilasta noussut tuplaksi -melko järkevää sinänsä näinä laskevien tulojen aikana Salossa, missä tilaa on enenevästi ja lama syvin.

oskuk



Onk se si kesä?

oskuk

...ja heti sataa rakeita niin lujaa, että pakko olla kesä! Pitäisi mennä levittämään pesuainetta Likeen ;-)

oskuk

#187
Lauantaina vehreässä keväässä 90km: http://goo.gl/maps/3bbJe




Tänään sunnuntaina 67km kauniin kevätpäivän keikaus skootterilla... http://goo.gl/maps/M5trA



Minulla tänään aika tamineet päällä, mutta kaupungilla porukkaa t-paidoissa! En iha vetäisi siihen linjaa 18 asteen lämmöissä. Mutta silti, kunnon pomppa ja haalarit päällä alkoi tehdä jätskiä mieli. Nno, sit kauppaan ja ihmetelemään: miksi tulinkaan tänne? Ostin sitten kissanruokaa, pari olutta ja salmiakkijauhoa. Kotona vasta muistin että niin: jäätelöä tekisi mieli.

oskuk

Tänään tuli pyörähdettyä Forssassa.




Joko se ei ole terveellistä, tai sitten kuvanoton yhteydessä tuli Torronsuolta jotain kaasuja...


146km:  http://goo.gl/maps/5ZYQS

Somerolla piti käydä syömässä legendaariset burgerit, mutten muistanut syöttölän nimeä...

...josko kuski ei hyrrääkään, niin Kymco hyrrää mukavasti.


oskuk

140e maksaisi Misukat Kymcoon alle laitettuna, muttei tasapainotettuna, ei ole vehkeitä. Mutta ei paha hinta.

GTS300SS

Minkä malliset Misukat? Itselläni on City Gripit ja niihin olen kyllä tykästynyt. Pitäisi vaan tuo takarenkas kohtapuoliin
uusia (reilu kymppitonni nyt ajettu).

Hyviä kuvia muuten olet ottanut, esteettistä silmää löytyy!  :)

oskuk

Lainaus käyttäjältä: GTS300SS - 22.04.14 - klo:16:28
Minkä malliset Misukat? Itselläni on City Gripit ja niihin olen kyllä tykästynyt. Pitäisi vaan tuo takarenkas kohtapuoliin
uusia (reilu kymppitonni nyt ajettu).

Hyviä kuvia muuten olet ottanut, esteettistä silmää löytyy!  :)

City Gripit tässäkin tapauksessa. Satasella noi saisi postissa, mutta 40e kahden pyörän vaihdosta, sillä ei viitsi alkaa itse rystysiään rikkomaan...

GTS300SS

Juu, ei välttämättä kannata tuolla hintaa alkaa itse tusaamaan.  Tietty riippuu viime kädessä siitä, onko huoltoliike sopivan lähellä ja
onnistuuko vaihto odottaessa. Jos lafka on kauemapna ja/tai joutuu skoden sinne erikseen viemään ja hakemaan, niin sitten voi omatoimisuus
olla ihan harkinnanarvoinen juttu pienestä säästöstä huolimatta.

oskuk

Valkoinen Kymco vaihtui punaiseen unelmaan


pugt200

Hieno homma. Toivottavasti GTS pystyy täyttämään unelmat.