Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

laakeriremontti bellaan

Aloittaja yxrutanen, 10.10.18 - klo:20:23

« edellinen - seuraava »

yxrutanen

miteen vaikee on laakeriremppa bellaan.kone käy raskaasti ja pitää kovaa kolkotusta.
voiko vika olla muualla.onkohan håmeenlinnassa huokeeta ja osaavaa tyyppiä,joka ottais urakan?

joni_k

kyllähän kampiakselin vaihtaa melkein kuka vaan. aika yksinkertainen loppupeleissä. laakereita ei kampiakseliin erikseen kannata alkaa vaihtelemaan, tai no jotkut on sitäkin harrastanut.suurin urakka on moottorin irroitus ja ylimääräisen romun irroitus että pääsee itse asiaan lohkojen purkuun.

yxrutanen

pitää vissiin ruveta purkaan .meinaakko että kampuran laakerit vaan,ettei kaikkia.mistähän ne
kanis tilata?

joni_k

eihä siellä oo oikein muita laakereita ;D kampiakseli ja öljypumppu ainoat jotka pyörii.kampiakselin toista laakeria ei saa vaihdettua ilman nokkaketjun rattaat irroittamista.eli koko kampi uusiksi.

MORPA

No on siellä kiertokangen laakerikin, mutta uuden kampuran mukanahan tuoki tulee :P
Liikennesika.

yxrutanen

kun rupeen huomenna kasaan.mitenhän käytännössä nokkaketjun kiristin ja ohjuri lairetaan?

Coastside

Otat sen jousen tulpan auki ja painat sen tapin sisään kun vapautat sen salvan. Kun asennat sen, tee ilman jousta. Sitten kun se on kiinni, asennat sen jousen ja tulpan paikalleen. Jousi työntää tapin ketjua vasten.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

yxrutanen

tsekataan vielä. mäntä tullee nuoli ylöspäin?entäs pukki?

konenikkari

Miksi kysyt samaa asiaa monessa osiossa.
Nuoli tulee aina pakoon päin.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

MORPA

Lainaus käyttäjältä: yxrutanen - 14.10.18 - klo:20:31
tsekataan vielä. mäntä tullee nuoli ylöspäin?entäs pukki?

Kannattais vähän katella niitä osia ennenku irrottelee ja jos on muistihäiriötä tai jotain niin ottaa vaikka valokuvia ennen ku palottelee koneen. Mulla kyl on vahva muistikuva, ettei sitä pukkia oikein saa edes väärinpäin, se i vaan sulavasti mene sinne esim. poikittain.
Mut ex pakopuolelle.
Liikennesika.