Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Mistä cdi boksi solifer 50r

Aloittaja jani6969, 06.06.19 - klo:16:53

« edellinen - seuraava »

jani6969

Elikkäs tarvis löytää cdi boksi Solifer 50r 09 ostin jo yhden mutta siinä ei toimi se elektroninen rajoitin. Tässä on se rajoitin mikä lukee variaattorin pyörimks nopeuden.

Kuvanmukainen 6pinninen

joni_k

seuraan. oon meinaan vuosia etsiny samanlaista.

Coastside

NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

jani6969

Onko kaikki vihreällä liittimellä samanlailla rajoitettu? Tuossa minkä libkkasit on joku säätöpotikkakin?

Coastside

Näistä kun ei ole varmuutta mitä ne on mutta tuossa on säätö.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

jani6969

Niin mut haluisin sellasen mikä rajoittaa vasta kierrokset kun on tietty vauhti. Eli sellasen mikä alunperinkin.

Coastside

Minä taas 15 kg painoa pois ja naisen. Minkäs teet?
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

jani6969

No painoa saa helposti pois, naisesta en tiedä ????

joni_k

niin siis on kahta eri mallia. toinen mittaa takavarin nopeuden ja alkaa rajoittamaan vasta kun tietty nopeus on saavutettu.tätä etsitään. toinen taas rajoittaa vaan kierroksia, sillä ei tee yhtään mitään kaventaa vaan  mitään kaventaa vaan moottorin kierrosluku skaalaa.näitä kaupataan joka paikassa.

jani6969

Ja näitäkin mikkä lukee variaattorim nopeuden on erimallisia.

Coastside

#10
Minun baotianissa oli varirajoitin tavallisella boxilla. Viitospinnille meni se johto. 

Keeway f-act 4 t on varirajoitin. Sen boxia kannattaa harkita.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

joni_k

niin en tiedä minkälaisia noita on mutta just tollasia 6pin vihreäpäisiä oon metsästäny.

jani6969

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 06.06.19 - klo:20:49
Minun baotianissa oli varirajoitin tavallisella boxilla. Viitospinnille meni se johto. 

Keeway f-act 4 t on varirajoitin. Sen boxia kannattaa harkita.

Taitaa vaan olla väärä liitin?

Coastside

NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04