Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Ditech to carb

Aloittaja Jonttuutonttuu, 11.06.19 - klo:04:10

« edellinen - seuraava »

Jonttuutonttuu

Ostin tossa kaksi ruiskuvikaista apikkaa. Vm 03 sr ditech ja vm 07 ditech factory.
Kysymys kuuluu mistä löytyisi molempiin kaasarillisen sytytys osat? Ja käykö jostain mallista suoraan kansi? Oikeestaa mitkä kaikki osat käy kaasarillisesta niin factoriin kuin ditech

Tilasin jo tuossa kaksi 19mm phbg kaasaria ja tarkoitus olisi heittää ruiskun osat mäkeen.

Sepi6

#1
Ei se ruiskun korjaaminen välttämättä ole edes vaikeaa, aikaa vievää kyllä. Usein bensapumpun korjaamisella pääsee ...
https://www.youtube.com/watch?v=tpeAVu1B8yk
****************************************
HD FXSTC -96
Harley Davidson "Rautapää" -78
=====================
EX Piaggio Fly 50 4T, Derbi DRD, Yamaha Jog R, Boatian, Honda Monkey, Aprilia SR50, Derbi Atlantis x2, Tuntsa SuperSport, pappa, Peugeot SV 50.

Coastside

#2
Täällä oli juttelua oskilloskoopin hyödyistä. Sillä saisit sen ECU:n tutkittua jotta antaako se suuttimelle pulssia. Jos ecu toimii, on muut suhteelisen edullisia korjata. Voit myös kasata yhden toimivan niiden osista, ehkä. Jos saa selville onko ECU ehjä, on se hyvä myyntiartikkeli ehjänä.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Jonttuutonttuu

Kysymys ei ollut ruiskun korjaamisesta vaan kaasarillisen sähköistä. Ecut voin myydä erittäin halvalla jos löydän korvaavat sähköt. Toisessa on ainakin pumppu sökö ja toisen pumppu jo ääntelee. Tarkoitus on päästä vikaherkistä ruiskuista eroon ja saada toiminta varma kaasari laitos aikaiseksi.

Coastside

#4
https://www.nettimoto.com/aprilia/sr/2413469

200 eeroa koko kukkuva mopo.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Jonttuutonttuu

Liian kaukana. Ja käykö kaasarillisen osat suoraa toho?

joni_k

jos miettii  jälleenmyyntiä niin paremman hinnan, ehkä jopa enemmän kuin omansa näistä ruiskuina saa, sen verran harvinaisia ja ehkä jopa haluttuja. osia ruiskuun saa kohtuu hintaan ulkomailta. tää nyt oli vaan mun mielipide asiaan.

Coastside

Olen samaa mieltä että "ruiskut ruiskuina ja kaasarit kaasareina" kun molempia saa.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

Lainaus käyttäjältä: Jonttuutonttuu - 11.06.19 - klo:12:37
Liian kaukana. Ja käykö kaasarillisen osat suoraa toho?

Käy, kunhan vaihdat kaikki sähköosat, johtosarjaa myöten,
ja myös polttoainelaitteet, tankista ja hanasta alkaen.
Ja samaa mieltä coastin kanssa, ei mopoja kannata rakentaa, kun niitä on mahdollista, valmiinakin ostaa.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

joni_k

käsittääkseni sen pumpun  voi korjata itse ja youtubessa on videoita asiasta. siellä on joku sellanen tiivisterengas joka alkaa vuotamaan paineita. tai näissä on käsittääkseni se kompressori joka siis puhaltaa ilmaa ja se tekee sen ruiskun suihkun. oliko näissä vielä bensan siirtopumppu erikseen sitä en tiedä.

konenikkari

#10
Jos Jonttuutonttuu on haasteita vastaanottava nuori, kehityskelpoinen yksilö,
hänpäs vastaanottaa, mukavuusalueensa ulkopuoleisen haasteen,
ja kunnostaa noista kahdesta, toimivan ditecin.  8)

Apuja on kyllä tarjolla.

PS. ei sr toimi 19mm kaasuttimella.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Coastside

Ruiskuapikka potkii hyvin pienellä bensankululla. Jos motivaatiota kaipaa.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Jonttuutonttuu

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 11.06.19 - klo:15:14
Jos Jonttuutonttuu on haasteita vastaanottava nuori, kehityskelpoinen yksilö,
hänpäs vastaanottaa, mukavuusalueensa ulkopuoleisen haasteen,
ja kunnostaa noista kahdesta, toimivan ditecin.  8)

Apuja on kyllä tarjolla.

PS. ei sr toimi 19mm kaasuttimella.

Nuoresta niinkään enää tiedä. Olen tämän keskustelun aikana saanut yhden asiaan kuuluvan vastauksen. Ihmettelen eikö ihmiset osaa puhua asiasta vaan asian vierestä ???? jos teil on kova hinku ja nielenkiinto ruisku apikoita kohtaan voin tuon factoryn myydä kohtuu hintaan kunnostettavaksi

Seuraava kysymys käykö kaasarillisen kansi ja pytty tuohon?

Jonttuutonttuu

Lainaus käyttäjältä: joni_k - 11.06.19 - klo:13:55
jos miettii  jälleenmyyntiä niin paremman hinnan, ehkä jopa enemmän kuin omansa näistä ruiskuina saa, sen verran harvinaisia ja ehkä jopa haluttuja. osia ruiskuun saa kohtuu hintaan ulkomailta. tää nyt oli vaan mun mielipide asiaan.

Saan näistä koska vaan omani vaikka romuraudan kilohinnalla sen verta edukkaat olivat

joni_k