Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Aprilia 500

Aloittaja hopo, 26.05.18 - klo:08:24

« edellinen - seuraava »

hopo

Löytyykö keneltäkään tai yleensä mistään kokemuksia kyseessä olevasta merkistä? Onko esim sama jonkun muun merkin kanssa ja minkäverran koneet ja tekniikka kestää ym. Yleistä tietoutta.  Runsaista yrityksistä ja hakusanoista huolimatta en ole löytänyt etsimääni. Harkinnassa on skootterin hankinta ehkä ja juurikin tuo kokoluokka voisi olla joku 400 - 500. Työmatkaa kertyy päivittäin n 100 - 150 kilsaa ja suurin osa asvaltti tietä joissa 80 -100 rajoitus. Mielestäni pienempi kokoluokka skootterissa osoittautuu pieneksi mutu tuntumalla mutta kokemusta ei ole. Kertoilkaa kokemuksianne kuumeessa olevalle  :)

viisnelonen

Vastaan vain lyhyesti kun olen juuri lähdössä ulos..
Aprilia ollut jo vuosia osa Piaggio konsernia eli käyttää Piaggion tekniikkaa. Piaggio on siis Vespan ja muutaman muun italon valmistaja vaikka myy skodujaan myös Piaggio nimellä.
Jos ajat yksin niin 250-300 cc riittää hyvin 110 matkanopeuteen asti, mikäli ajat myös 2 päällä tai tahdot moottoriteillä paahtaa niin sitten 400-500 on perusteltu.
Itse en ostaisi enään kuin ruiskumallin, joita kaikki uudet lienevätkin.
Tuota aprilia 500 mallia lienee myyty kahdella eri koneella kuten Piaggiotakin.
Mistä hintaluokasta on kyse, onko täysin uusi skodu mahdollinen.
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

hopo

Kiitos tiedosta. Uuteen ei rahkeet riitä joten edulliseen käytettyyn ja vanhempaan olen katseeni luonut. Ruiskukoneella tietenkin kun tarkoitus olisi päästä liikkeelle myös vähän viileämmillä ja kosteammilla keleillä. Onko vajaa 50 tkm ajettu jo tiensä päässä? Tietenkin huollot näyttelee aika suurta osaa moottorin kestossa mutta kyllä kaikilla tulee joskus mittari täyteen.

HiTec

Muistaakseni niissä alkupään 500cc versioissa oli jotain tyyppivikaa, joka on myöhemmissä korjattu, mutta tuosta on jo niin monta vuotta kun noita itse selvittelin, että tarkkaa vuosirajaa tms. en valitettavasti enää muista missä tuo korjaus olisi jo tehtynä :-[
Suzuki GSF1250SA GT ABS -08

hopo

Mitenkä tuo kestävyys.? Ajetaanko minkälaisia kilsamääriä ja myöskin varaosien saanti sekä edullisuus?  :-\